دانلود پاورپوینت رسانه، خبر و دروازه بانی

دانلود پاورپوینت رسانه، خبر و دروازه بانی

دانلود پاورپوینت رسانه، خبر و دروازه بانی جهت رشته صدا و سیما در 115 اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات115
حجم1455 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیرسانه و علوم ارتباطات

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت رسانه، خبر و دروازه بانی جهت رشته صدا و سیما در 115 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 


وسایل ارتباط جمعی به وسایلی اطلاق می‌شوند که انتقال پیام را به سوی مردمی در اقصی نقاط موجب می‌شوند. به عبارت دیگر شاخص این وسایل ارتباط آنان با جمع است.بعضی ازرسانه ها به محض تولد رو به مرگ می روند. ریشه این اتفاق در یک فرمول ساده است. تئودور پترسون (Theodore Peterson)  فرمولی برای انتشار عرضه کرده که به نام خودش یعنی به فرمول پترسون معروف شده است.رسانه ها باید به هر طریقی سه نکته کلیدی  در فرمول پترسون را به خاطر بسپارند تا بتوانند ازپس چالش‌های فرا روی کارشان برآیند.

 

 

 


فهرست مطالب:
وسایل ارتباط جمعی
وظایف رسانه‌ها
نقش های وسایل ارتباط جمعی                  
رابطة جامعه، نهاد، سازمان و نقش رسانه‌ها
مفاهیم ساختاری حوزۀ پیام
شرایط پیام
رسانه ها و فرمول تئودور پترسون
روزنامه‌نگاری چیست؟
روزنامه‌نگاری تخصصی چیست؟
روش‌هایی که روزنامه‌نگاران باید برای انجام کاربدانند
تهیه مطالب در ژورنالیسم حرفه ای
برای تهیه مطالب ابتکاری چه روش‌هایی ضروری است؟
انواع روزنامه‌نگاری
گونه‌های مدرن ژورنالیسم
روزنامه‌نگاری مبتنی بر منبع‌نامحدود   
روزنامه‌نگاری مبتنی بر حاشیه‌نگاری   
روزنامه‌نگاری شهروندی      
ریشه شکل‌گیری روزنامه‌نگاری شهروندی
تولد بلاگ‌ها و رسانه‌های مستقل
نقطه عطف
خبر در رسانه
ضرورت خبردر رسانه ها
خبر چیست ؟
ارزش‌های خبری
عناصر خبری
تدوین خبر
سبک‌های خبرنویسی
هشدار
نسخه اولیه   
مطلب / بسته
بافت
تحلیل/بازتاب
حالت تعاملی
سبک خبری وال استریت ژورنال
ساختار بلوکی خبر
سبک خبری گیلاس
شیوۀ نگارش برای تلویزیون
تقسیم‌بندی گزارش به لحاظ محتواونقش گزارشگر
طبقه‌بندی انواع گزارش
تفاوت گزارش با خبر
مراحل گزارش‌نویسی
اجزای گزارش


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود خلاصه و جزوه تربیت رسانه ای آموزش رسانه ای یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر همراه نمونه سوال


خلاصه و جزوه تربیت رسانه ای آموزش رسانه ای یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر همراه نمونه سوال

خلاصه و جزوه تربیت رسانه ای آموزش رسانه ای یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر همراه نمونه سوال

دانلود خلاصه و جزوه تربیت رسانه ای آموزش رسانه ای یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر همراه نمونه سوال

خلاصه و جزوه تربیت رسانه ای آموزش رسانه ای یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر همراه نمونه سوال
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1980 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55

خلاصه و جزوه تربیت رسانه ای آموزش رسانه ای یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر همراه نمونه سوال


خلاصه و جزوه تربیت رسانه ای آموزش رسانه ای یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر همراه نمونه سوال

 

خلاصه جزوه تربیت رسانه ای آموزش رسانه ای یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر

مولف : دیوید باکینگهام

ترجمه : حسین سرافراز

همراه یک نمونه سوال این درس

دانلود خلاصه و جزوه تربیت رسانه ای آموزش رسانه ای یادگیری سواد رسانه ای و فرهنگ معاصر همراه نمونه سوال

دانلود ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی


ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی

ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی

دانلود ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی

ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 45 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی در قالب ورد قابل ویرایش.

تعداد صفحه : 30

 

 

بخشی از متن :

- تعریف رسانه  

برای شناخت و معرفت بیشتر درباره یک موضوع بهترین و اولین مرحله تعریف جامع و مانعی از موضوع است از این رو در مقوله رسانه ها ابتدا به تعریف(رسانه) یا(رسانه های عمومی) می پردازیم؛ تا حیطه آن ها را به طور کامل مشخص نماییم. رسانه های جمعی یا عمومی و به تعبیر دیگر وسایل ارتباط جمعی اصطلاح فارسی شده واژه لاتین«Medium» است می باشد و منظور از آن دسته ای از وسایل هستند که مورد توجه تعداد کثیری می باشند و از تمدن های جدید بوجود آمده اند.(ساروخانی، 1380) البته رسانه در این تعریف به طور کامل معرفی نشده است زیرا وسایلی که مورد توجه تعداد کثیری باشد و در تمدن جدید بوجود آمده باشد محدود و منحصر به وسایل ارتباط جمعی نیست از این رو بایستی به تعریفی دقیق تر پرداخت. رسانه به معنی هر وسیله ای است که انتقال دهنده فرهنگ ها و افکار عده ای باشد. و اکنون آن چه مصداق این تعریف است وسایلی همانند: روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، ماهواره، اینترنت، CDها، ویدئو و... می باشند.

 

- تاریخچه رسانه های عمومی

در حدود 160 سال قبل با منتشر شدن کاغذ اخبار به مدیریت میرزای شیرازی، ایران وارد جهان رسانه ای شد و این در حالی است که در غرب این تاریخ به 400 سال پیش برمی گردد و این مسأله از قدمت بحث رسانه ها در کشورهای غربی حکایت می کند و به نسبت همین قدمت، کار رسانه ای بیشتری انجام شده است و طبعاً پیشرفت های قابل ملاحظه ای صورت گرفته است.

روزنامه رسانه ای است که به صورت روزانه جدیدترین اخبار و اطلاعات را در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، سیاسی و اقتصادی به اقشار مختلف جامعه ارائه می دهند. همواره روزنامه ها به صورت مکتوب منتشر می شوند و این مکتوب بودن آثار مثبت و منفی فراوانی به دنبال دارد که مسئولین دست اندرکاران روزنامه ها به هدف دستیابی به آثار مثبت آن تلاش می کنند. امروزه در کشور ما حدود 35 عنوان روزنامه ها با تیراژ نسبتاً بالایی به چاپ می رسد و این در حالی است که پرتیراژترین آن ها روزنامه جام جم است که در مقایسه با جمعیت حدود 70 میلیونی ایران عددی ناچیز محسوب می شود. و این در حالی است که تعداد قابل توجهی از این روزنامه ها صرفاً اقتصادی یا سیاسی بوده و مورد توجه و استفاده گروه و قشر خاصی از مردم قرار می گیرد.

مجله رسانه ای است مکتوب، دارای صفحاتی بیشتر از روزنامه، با اهداف خاص و از پیش تعیین شده. متوسط یک مجله از 20 صفحه تا 300 صفحه نیز وجود دارد که البته تعداد صفحات بالا، بیشتر اختصاص به مجلات و نشریات تبلیغی دارد. در کشور ما به طور متوسط حدود 500 عنوان مجله با تیراژهای بسیار بالا به چاپ می رسد که در بازه های زمانی: هفته نامه، گاهنامه، ماهنامه، دوماهنامه، فصلنامه، سالنامه و انواع و اقسام مختلف دیگر به دست خوانندگان می رسد. در تقسیم بندی مجلات می توانیم آن ها را به نشریات زرد و غیر آن تقسیم کنیم. مجلات زرد آن دسته از نشریات هستند که با جنجال و هیاهو سعی در جذب مخاطب دارند. هدف در این مجله ها جذب مخاطب(به هر وسیله ای) و به دنبال آن سود اقتصادی است. این نشریات در ارائه مسایل و مشکلات اقتصادی جامعه چند راه پیش می گیرند: 1. بزرگنمایی، اغراق و زیاده روی در بیان مشکلات اقتصادی و... تا این که افکار عمومی مشوش شده و راه تفهیم و تفاهم منطقی و عاقلانه بسته شود. 2. سطحی سازی و نادیده گرفتن مسایل عمقی و اخذ نتایج سریع و غیر منطقی 3. رواج مصرف گرایی مثل تبلیغات زیبایی اندام، کالاها و لوازم آرایشی 4. مطالب وحشتناک و حوادث تلخ همراه با تیترهای دلهره آور که باعث رواج و شکستن قبح و زشتی این اعمال می شود  (موحدی و همکاران، 1389).

در سال1319 رادیو وارد ایران شد. رادیو رسانه ای است صوتی که با استفاده از امواج به انتقال مطالب می پردازد. در ابتدا فقط یک شبکه رادیویی ملی در ایران وجود داشت اما اکنون هر استان دارای شبکه رادیویی محلی و اضافه بر آن شبکه های رادیویی سراسری متفاوتی از قبیل فرهنگ، معارف، قرآن، جوان و ... وجود دارد. این تنوع شبکه ها فرد را در انتخاب آزاد می گذارد و طبعاً انتخاب راحت تر خواهد بود. رادیو با تمام فوائدش که از جمله آن، دسترسی همیشگی به آن(حتی بدون برق) است دارای نواقصی است، رادیو از نعمت تصویر بی بهره است و مسئولان و مجریان رادیو باید تمام توان و نیروی هنری خود را صرف صدا کنند تا از این طریق فضا سازی مناسبی در ذهن شنونده ایجاد کند. شنونده اگر از موسیقی برنامه خوشش نیاید دیگر رادیو کارآیی خود را از دست می دهد اما همین مسأله اگر در مورد تلویزیون بوجود آید با قطع صدا همه چیز را از دست نمی دهد بلکه می توان کماکان از تصویر استفاده کرد و لذت برد.

در سال 1900 میلادی مظفرالدین شاه به فرانسه سفر کرده و با دیدن دستگاه سینماتوگراف مجذوب آن شد. به دستور شاه دستگاه سینماتوگراف خریداری شد و اولین فیلمبردار همان عکاس دربار بود. سینما پس از مطبوعات و رادیو و تلویزیون یکی از وسایل ارتباط جمعی و از رسانه های همگانی نسبتاً جدید است که فرهنگ خاص خود را نیز اقتضا می کند. بشر پس از دو دوره فرهنگ گفتاری و نوشتاری اکنون به دروازه فرهنگ تصویری با گستردگی فراوانش وارد می شود. سینما یکی از پیشرفته ترین رسانه های همگانی است که انواع هنرها را با پیچیده ترین تاکتیک ها جمع آوری نموده است.

پرمخاطب ترین رسانه در جهان، تلویزیون است و این آمار در ایران به مراتب بیشتر است و این تنوع و کثرت مخاطب به دلیل وجود صدا و تصویر به طور هم زمان است و در سال های اخیر شاهد توانایی پخش مستقیم و زنده نیز بر این جذابیت افزوده است. تلویزیون گر چه در بدو ورود به ایران چندان مورد توجه قرار نگرفت و حتی برخی آن را نامحرمی در محیط خانوادگی محسوب می کردند، اما با گذشت زمان جای خود را در خانواده های ایرانی باز کرد. تلویزیون به علت قابلیت استفاده از تصویر در تمام حیطه ها جذابیت مخصوص به خود دارد. تلویزیون قابلیت تغییر فرهنگ جامعه را داراست و به همین علت است که صدا و سیمای جمهوری اسلامی زیر نظر رهبری جامعه اسلامی اداره می شود تا این که مورد سوء استفاده جناح ها و گروه ها و دسته ها قرار نگیرد. امروزه طبقه متوسط و مذهبی جامعه که توانایی اتصال به شبکه های ماهواره ای را ندارند از تلویزیون به عنوان بهترین رسانه جمعی استفاده می کنند و همواره نقد و نظر درباره این رسانه بیشتر و پرجنجال تر از بقیه رسانه ها بوده است و حتی رسانه هایی چون روزنامه ها و مجلات برای جذب مخاطبان خود به تلویزیون و جذابیت های آن متوسل می شوند.

اولین ماهواره ها در سال1980 با 12 هزار مدار تلفنی و تنها 2 کانال تلویزیونی در مدار قرار گرفتند و نسل ششم آن ها با 3 برابر ظرفیت نسل پنجم و با سیستم های دیجیتالی پیچیده و در سال1986 ساخته و بکار گرفته شد. ماهواره های تلویزیونی (DBS) ماهواره هایی هستند که در واقع به عنوان یک فرستنده پرقدرت تلویزیونی در فضا عمل می کنند. مهم ترین برتری یک ماهواره تلویزیونی آن است که می تواند تمامی نقاط کور یک کشور را که فرستنده های زمینی قادر به پوشش آن ها نیستند تحت پوشش در آورد. امروزه شبکه های ماهواره ای فراوانی بوجود آمده اند؛ از شبکه های علمی و تحقیقاتی و ورزشی گرفته تا شبکه های مبتذل رقص و پایکوبی در آن یافت می شود و شبکه های فارسی زبان نیز به خیل وسیع آن ها پیوسته اند این پایگاه ها که اکثراً متعلق به گروه های ایرانی خارج از کشور و ضد انقلابی هستند برای جذب مخاطب بیشتر از انواع و اقسام حربه ها استفاده می کنند.

 

 

 

دانلود ادبیات نظری تحقیق رسانه های نوین و خودتنظیمی

دانلود جزوه تربیت رسانه ای (ترجمه حسین سرافراز)


دانلود جزوه تربیت رسانه ای (ترجمه حسین سرافراز)

دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)دانلود جزوه تربیت رسانه ای(ترجمه حسین سرافراز)

دانلود دانلود جزوه تربیت رسانه ای (ترجمه حسین سرافراز)

جزوه تربیت رسانه ای
دسته بندی حقوق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

 جزوه تربیت رسانه ای

این جزوه به صورت خلاصه می باشد

 

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد

 


دانلود دانلود جزوه تربیت رسانه ای (ترجمه حسین سرافراز)

ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند


ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند: چگونه آنها به وفاداری به برند کمک می کنند؟

تعداد صفحات ترجمه این مقاله 22 صفحه و در قالب ورد است فایل دانلودی پس از خرید در فرمت زیپ است که شامل فایل اصلی مقاله به زبان انگلیسی، فایل ترجمه در قالب ورد و پی دی اف است

دانلود ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند: چگونه آنها به وفاداری به برند کمک می کنند؟

ترجمه مقاله Consumer brand engagement and its social side on
brandhosted social media how do they contribute to brand
loyalty
تعامل برند مصرف کننده
تعامل برند اجتماعی
رسانه اجتماعی
وفاداری به برند
تحلیل مقایسه ای کیفی مجموعه فازی (fsQCA)
ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی
ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 2126 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

Consumer brand engagement and its social side on
brand-hosted social media: how do they contribute to brand
loyalty?

ABSTRACT

Social media offer brands new opportunities to interact with their
customers. This paper focuses on consumer brand engagement (CBE)
and its social facet in the context of brand-hosted social media. It
highlights that CBE (consumer–brand interactions encompassing
cognitive, affective and behavioural dimensions) and brand-based
consumer–consumer interactions (social brand engagement (SBE))
lead to brand loyalty intentions. Brand customers were surveyed
about their favourite brands on Facebook. Results indicate that selfbrand
connections and SBE are two drivers of CBE, and that CBE is the
key element in inducing brand loyalty. In addition, configural analysis
shows that high brand loyalty can be achieved through several
combinations of social and CBE with various levels of cognitive,
affective and behavioural engagement

ترجمه چکیده مقاله:

چکیده

رسانه های اجتماعی فرصتهای جدیدی را ارائه می دهند تا با مشتریانشان تعامل داشته باشند. این مقاله بر تعامل برند مصرف کننده (CBE) و جنبه های اجتماعی آن در زمینه رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند تمرکز می کند. این مقاله مشخص می کند که تعامل برند مصرف کننده (CBE) (تعامل مصرف کننده با برند شامل ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری) و تعامل مصرف کننده-مصرف کننده براساس برند (تعامل برند اجتماعی (SBE)) منجر به اهداف وفاداری به برند می شود. مشتریان برند درباره برندهای موردعلاقه خود در فیس بوک مطالعه می کنند. نتایج نشان می دهند که تبلیغات دهان به دهان و تعامل برند اجتماعی (SBE) دو عنصر اصلی تعامل برند اجتماعی (CBE) هستند، و اینکه CBE مولفه اصلی در القای وفاداری به برند می باشد. علاوه بر این، تحلیل پیکربندی نشان می دهد که وفاداری بیشتر به برند می تواند از طریق چندین ترکیب اجتماعی و تعامل برند مصرف کننده (CBE) با سطوح مختلف تعامل شناختی، تاثیری و رفتاری حاصل شود.

کلمات کلیدی:

تعامل برند مصرف کننده، تعامل برند اجتماعی، رسانه اجتماعی، وفاداری به برند، تحلیل مقایسه ای کیفی مجموعه فازی (fsQCA)

دانلود ترجمه مقاله تعامل برند مصرف کننده و جنبه اجتماعی آن بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر برند: چگونه آنها به وفاداری به برند کمک می کنند؟