کارشناس رسانه بر خط
کارشناس رسانه بر خط

کارشناس رسانه بر خط

Online Media Export

دانلود تحقیق درباره ارتباطات آنلاین و آفلاین و نقش شبکه های اجتماعی word

دانلود تحقیق درباره ارتباطات آنلاین و آفلاین و نقش شبکه های اجتماعی word

هدف از این تحقیق بررسی ارتباطات آنلاین و آفلاین و نقش شبکه های اجتماعی با فرمت docx


مشخصات فایل
تعداد صفحات68
حجم179 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی ارتباطات آنلاین و آفلاین و نقش شبکه های اجتماعی با فرمت docx در قالب 68 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب
ارتباطات آنلاین و آفلاین و نقش شبکه های اجتماعی
2-5   ارتباطات39
2-5-1 روابط آفلاین40
2-5-2 روابط آنلاین42
2-5-3  رابطه مکمل ارتباطات آنلاین و آفلاین43
2-5-4  عوامل موثر بر قدرت ارتباطات در دستیابی به منابع45
6-2 شبکه اجتماعی52
2-6-1  سایت‌های شبکه‌های اجتماعی  و تعامل در فضای آنلاین56
2-8   پیشینه پژوهش67
2-8-1  پیشینه پژوهش در داخل کشور67
2-8-2  پیشینه پژوهش در خارج از کشور72
2-9   جمع بندی83

 

 


ارتباطات، مبادله و درک اطلاعات است. هرنوع ارتباطی موجب می‌شود که مدیران و سازمان‌ها بتوانند عملکرد خوب و مناسبی داشته باشند. ارتباطات فرایندی پویا، پیوسته، برگشت ناپذیر، تعاملی، محتوایی و پویاست، زیرا پیوسته از حالتی به حالتی دیگر تغییر می‌کند." پیوسته" است، زیرا هرگز متوقف نمی‌شود. "برگشت ناپذیر" است، زیرا هنگامی که پیامی را می‌فرستیم، نمی‌توانیم آن را بی اثر سازیم." تعاملی" است، زیرا پیوسته با خود و دیگران در تماس هستیم، "محتوایی (زمینه‌ای)" است، زیرا ارتباطات بستگی زیادی به تجربه کلی ما دارد. پیچیدگی ارتباطات ما را مجبور می‌سازد که دانش و مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط را کسب نماییم و با محیط هماهنگ شویم (Berke & Chidambaram, 1999).

 


تعاملات اجتماعی آفلاین در جهان فیزیکی همواره موضوع مهمی در جامعه شناسی بوده است (Manfred, 1979). روابط آفلاین به هرنوع ارتباط شفاهی یا چهره به چهره گفته می‌شود (Zhang & Venkatesh, 2013). این ارتباط بدون واسطه‌ بین فرستنده پیام و گیرنده‎ پیام ‎ایجاد می‌شود. 

 

 

منظور از ارتباط چهره به چهره، ارتباطات شفاهی میان‌فردی یا گروهی است. در این نوع ارتباط پیام‌ها مستقیما بین دو فرد رد و بدل ‎می‌شود. در گفتگوی چهره به چهره افراد از روش‌های مختلف ارتباطی مانند کلامی (تن صدا، بلندی صدا) و غیرکلامی (حرکت چشم‌ها، بیان صورت، حرکت دست‌ها و زبان بدن)، استفاده می‌کنند.

 

 

این نشانه‌ها به جریان گفتگو کمک می‌کنند، آغاز ارتباط را تسهیل می‌کنند، بازخورد ایجاد می‌کنند و معانی دقیقی را منتقل می‌کنند. در نتیجه، گفتگوی چهره به چهره یک فرایند منظم است Warkentin, 1997)). زمانیکه افراد به صورت فیزیکی در نزدیکی یکدیگر قراردارند و در مبادله دوجانبه اطلاعات کلامی مشارکت می‌کنند، روابط آفلاین افزایش می‌یابند. همانند دیگر مکانیزم‌های ارتباطی، روابط رو در رو اجازه مبادله دانش کارکنان در میان سازمان را می‌دهند (Salis & Williams, 2008).

 

 


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود